Dubai, Tenerife, Londra sau Thailanda???

This post is available in English too. Please scroll to the end of the post, under the romanian version and find it there. 

De cateva saptamani sunt intr-o continua documentare, in incercarea de a gasi locul perfect unde sa nu simt ca mai imbatranesc cu un an. Asadar, in aprilie voi schimba prefixul (of!!!) si inca din urma cu 5 ani mi-am avertizat sotul – fara ghilimele – ca daca nu mergem impreuna undeva departe de tara, voi pleca singura 🙂 El a luat amenintarea in serios, asa cum mi-am dorit si am inceput cautarile.

Prima destinatie la care m-am gandit a fost Dubai. Eu sunt fascinata de cultura araba, de oamenii de acolo, de mancarea lor, de parfumuri, de narghilea… 🙂 Gandisem noi, cumva sa combinam cateva zile de Dubai cu alte cateva zile de Muscat. Dupa multe zile de cautari am abandonat ideea, plecand de la ingrijorarea (lui) ca nu vom avea ce face mai mult de doua-trei zile in Dubai si pana la faptul ca la banii acestia eu pot schimba prefixul oriunde in alta parte (in plus, poate bea si el o bere :-))

A doua incercare a fost Tenerife, mai fusesem o data, ne-a placut foarte tare si vroiam din nou, mai ales ca urma sa descoperim si alte locuri pentru care nu am avut timp in prima vacanta acolo. Aceasta destinatie a fost eliminata dupa incercari titanice de a lega niste zboruri, pentru ca in prima parte a anului nu sunt zboruri directe catre insula.

A inceput sa prinda contur Londra (din nou), ar fi fost deja a 5-a oara. Nu ca mi-ar displacea, iubesc acest oras, as fi imbinat un pic de plimbare cu un pic de shopping. Am rezervat o camera (din nou in Londra totul este foarte scump), mai trebuia sa cumparam biletele de avion (ceva mai ieftine), dar… miracol!!!

Ma trezesc dimineata cu o stare excelenta, numai buna de achizitionat zborurile, cand primesc un e-mail cu o oferta pe care tocmai o lansasera Qatar Airways, cu mari reduceri in urmatoarele 3 zile la zborurile catre Asia. Fac o simulare rapida, aflu pretul zborurilor si decid singura viitoarea noastra vacanta! (era ora 7 dimineata, el dormea si visa, probabil, cum isi va depozita cele doua trolere in minuscula camera din hotelul de pe  malul Tamisei). Dupa vreo ora, timp in care eu stiam deja si care este cel mai frecventat mall din Bangkok, vine somnoros catre mine si ma gaseste numai un zambet: Mergem in Thailanda!!!! Inutil sa va mai spun ca el isi dorea mai mult decat mine sa ajunga acolo. Thailanda

Iata-ma acum cu biletele de avion catre Thailanda cumparate, cu hotelurile rezervate si cu un plan pus la punct cam pe jumatate. Desi vom pleca in aprilie, niciunul dintre noi nu mai avem rabdare. Imi doresc ca ziua mea sa fie perfecta 🙂

Pana atunci trebuie sa-mi achizitionez niste cosmetice in varianta travel size de care voi avea nevoie, pentru ca nu as vrea sa merg cu foarte multe bagaje si sa le car dupa mine prin toate insulele alea, mai ales ca vom avea 3 escale. Si am in plan o noua comanda iherb, cu minunatii 🙂

Va tin la curent 🙂

[…Eng…]

Dubai, Tenerife, London and Thailand???

For several weeks I am in constant research, trying to find the perfect place not to feel as I’m aging one year. So in April I am celebrating my birthday (of !!!) and for 5 years I’ve kept warning my husband – without quote marks – that if we do not go together far away form our country, I’ll leave alone. He took the threat seriously as I wanted and I started searching.

The first destination I thought was Dubai. I am fascinated by Arab culture, the people there, their food, perfumes, hookahs. We thought we could somehow combine a few days in Dubai and few more days in Muscat. After several days of searching we abandoned the idea, due to my husband’s concern that we will not have much to do in Dubai than two or three days and the idea that for this money I can celebrate my birthday elsewhere (besides, my hubby can drink a beer, too).

A second attempt was Tenerife, we had visited it once, we really liked it and wanted to come again, especially after discovering other places we have not had time to visit in our first holiday there. This destination was eliminated after titanic attempts to link some flights because in the first half of the year there are not direct flights to the island.

London (again) began to take shape, it would have been the 5th time to visit. Not that I would not like it, I love this city, I’d have a little walk combined with a little shopping. I booked a room (again in London everything is very expensive), I had to buy plane tickets (slightly cheaper), but … magic!!

I woke up with an excellent disposition, only good to purchase tickets, when I received an email from Qatar Airways with an offer that they just had launched, with great discounts on the following three days for flights to Asia. I made a quick simulation for flights price and I decided alone our next vacation! (It was 7am, my hubby was asleep and dreaming, perhaps, how he was going to store the luggage in our tiny hotel room on the Thames bank). After about an hour, during which I have already known what was the most visited shopping mall in Bangkok, he sleepy approached to me and he found me smiling with my mouth wide: We’re going to Thailand!!!! Needless to say he wanted more than me to get there. Thailand!

Here I am now with plane tickets to Thailand already bought, booked rooms and with a traveling plan halfed conceived. Although we are leaving in April, we both can’t wait. I want my birthday to be perfect.

Until then I have to buy some travel size cosmetics which I need because I do not want to travel with a lot of luggage and carry them all over those islands, especially as we are having three stops. Hence, I plan a new iHerb wonders order.

Keeping you up to date.

Leave a Reply

